Followers

Tuesday, March 22, 2011

23 march 2011 . tibe la masenya......

assalamualaikum and helloo to everyone . tonite atyn nak wat entry yang agak pendek dan ringkas *kalau boleh . base on the titlee , korang tahu kann , 23 macrh akan kuar result spm . lagi 9 jam setengah jaa lagii . ya Allah takutnyee hambaaa . rase nantok pun tidakk . risau punye pasalll . pejam celik da tibe masenye nak ambil keputusannn . esok apabile keputusan diumumkan , mesti ade yang menangis kerana kegembiraan ,dan ade yang kerana kegagalan , atyn harap .atyn akan menangis untuk kegembiraan dengan keputusan yang akan atyn peroleh nanti , insyaALLAH :)

esok atyn harap , atyn mendapat result yang terbaik . atyn da cube buat yang terbaik dan termampu sedaye boleh atyn buattttttttttttttttt !  tapi takdir yang menentukan segalanyaa .atyn cume mampu berdoa siang dan malam mengharapkan keputusan yang cemerlang  . atyn harap result atyn tidak  akan mengecewakan mama dan ayahh , :( atyn takot kalau mereka menangis kerane kegagalan atynn , tak nakkkkkk ! yang atyn mahu biarla mereka menangis kerana kejayaan atyn ya Allahh ! 

mama ayah .....
  •  atyn mintak maaf sekirannye result atyn tidak membanggekan mama ayh , tapi atyn da wat sehabes baik atyn untuk mengembirakan hati mama nan ayah . 
  • terime kasih atas segale pengorbanan dari segi kewangan tenage  yang ayah mama lakukan untuk bagi atyn berjaya . seperti anta pegi tucen , bayar yuran tucen bagai2 , seminar sane sini . keluar duit yang tak terkire nilainyee . semate mate untuk atynn :(
  • ayahhhh terime kasih tolong antakan atyn g tucen , ambik atyn balik tucen . even waktu hujan lebat dengan naik moto saje . atyn tak macam orang lain ade kete besar ,mewah . atyn kete pun tak de . so transport atyn moto bas cab . tu laa yang atyn saluu gunee untuk pergi tucen .
  • terime kasih ats segale galanyee mama ayahh . atyn sayang mama ayahhh :( 
TO ALL MY LOVELY FOLLOWERS , doakan agar atyn mendapat keputusan yang cemerlang dan terbaik . mungkin dengan berkat doa kalian , atyn mendapat keputusan yang terbaik dan dapat membahagiakan hati mama dan ayahh . mudah mudah dengan hasil usaha atyn selame ini ,terbayarla dengan mendapat result yang cemerlang . Semoge anda anda yang mendoakan atyn , dirahmati dan dilindungi oleh Nya selalu . AMIN YA ALLAH =,=

buat rakan rakan seperjuangan atyn , kawan kat sekolah , pesbook , blogger .  all the besh untuk korang okayyy :) semoge korang mendapat keputusan yang cemerlang dan terbaik . insyaAllah :)


ya Allah hamba tidak meminta lebih dariMu . sekurang kurangnyaa hamba mintak keputusan yang terbaik buat diri hamba dan keluarga . hamba redha dengan segale ketentuaanMu . kerana setiap ketentuan Mu ,  mungkin semua itu ade hikmahnya dan terbaik buat diri hamba . Engkau makbulkan la doa doa ibubapaku , guru guruku , kawan kawanku , yang mendokan kejayaan hamba ya Allah . aminn :)



atyn out dulu , sangat takott tak terkate , sume yang berlaku esok akan menjadi kenyataan dan atyn terime semua yang ditentukan takdir dengan redha.  yaAllah .




p/s : kalau korang kat tempat atynn . mesti korang tahu betape sebaknyaa hati ni , kalu tak dapat mengembirakan mama ayah . mimang , kalau pasal mama ayah atyn too sensitif , mesti pikirkan ape perasaan dorangg :(  bayangkan laa,lagi lagi mama dengan ayah dan mengharapkan kitee leh berjaya . tak ka semangatt gituu ? hmmmmmmmmmmmmmmmm :(

6 comments:

qinaysf said...

even ari ni dah 28/3 at 12.10 a.m..tpi arap xt'lmbat..ape2 pon rsult atyn,Allah dah bri yg t'baik tuk kte..chill ok:)

Unknown said...

alololo, sedeh la plak baca entri fatin nih..da la tak mo sedeh2 ok..senyum sket :)

Fatin Nor Syafiqah bt Zulkefli said...

qin : yee its okayy , thanks awakk , betol , da tertulis semuanyee :(

Fatin Nor Syafiqah bt Zulkefli said...

leyzajamil : hmm atyn taip ni sambil nanes taw , sedeh la . terkilan semua ade ! okayy :)

sue. said...

assalamualaikum,

hi my new darling......

with love,
susuegoodday

Fatin Nor Syafiqah bt Zulkefli said...

hyee my new hunny <3